bg_image

Espace membre:

Les membres de l'association Assistance Kimbanguiste ont accès à un espace membre en ligne où ils peuvent trouver des informations sur les activités de l'association, les programmes de formation, les services sociaux et les événements à venir. Vous peuvez également interagir avec d'autres membres et proposer des idées pour les projets futurs de l'association.

Evaluation of

Our Company & Partners

Company Started

Expound the actual teachings of the great explorer the truth the masters builder of human happiness one rejects.

New Milestone

No one rejects dislikes or avoids pleasures itself because it is pleasures, but because those who pursue pleasure rationally.

First Award

Undertakes laborious physical exercise except to obtain some advantage from it pursue pleasure rationally.

100 Employees

First Award